Gastronomia d’Emocions

Hui he desdejunat la lectura d’un mail on em descrivien com un “agradable descobriment de l’estiu” i a més a més em criticaven (de manera positiva) aquest bloc.

He esmorzat el retrobament d’una amiga que m’encanta i que tenia massa descuidada últimament.

El dinar ha estat un plaer gastronòmic i verbal com és normal amb el comensal que m’acompanyava.

Per berenar altre retrobament de gent que fa temps que no veus però saps que estan ahí i si fa falta t’acompanyen fins a l’aeroport!.

Fora de menjars, els twitters, whatsups, cridades telefòniques, comentaris i “m’agrada” del facebook estan fent que dia siga molt emocionant!

El sopar en principi és a l’avió però ja fa 30 minuts que hauríem d’estar volant i sembla que no ho farem fins a les 23:00. Així que vaig a pegar una volteta que de ben segur que passa alguna cosa agradable també.

Gràcies a tots!

Comença l’aventura txeca!

Anuncis

Deixa un comentari

