Coses que passen

Digueu-me desconfiat però sospite que la meua ment té pensat a llarg termini demanar-me la independència.

Des que la conec actua moltes vegades per iniciativa pròpia d’una manera molt creativa i sense cap tipus de vergonya.

A partir de no massa dades, pot arribar a construir una història més o menys sòlida basada en arguments totalment ficticis i irracionals però,  allà on ella viu, sembla que aquestos arguments es coordinen i complementen d’una manera molt eficaç.

Ha agafat tal pràctica inventiva que en l’interval de temps d’un episodi de l’Enclau de Vi pot muntar una història on jo, com a protagonista d’ella, em dedique a cultiu d’una vinya i la posterior elaboració d’uns extraordinaris vins en uns terrenys familiars on ja fa temps que no tinc ni una fanecada ni mitja ni cap. (Aquesta darrera circumstància no sembla que l’importe molt a ella).

Altres vegades em tele-transporta a un futur on treballe com a professor d’intercanvi a un centre de l’estranger. Els destins que més li agraden són Nova York i Los Angeles, aquest darrer supose que per la proximitat amb el Napa Valley. (Que el meu nivell d’anglés siga pèssim tampoc li ocasiona cap problema a l’hora d’imaginar).

He de reconèixer que una de les històries que més m’agrada  transcorre al llarg del meu any d’excedència on li pegue la volta al món amb un vaixell de vela.(Que siga un desastre per estalviar diners i poder sufragar aquesta aventura és un detall que ella passa per alt).

També es preocupa per la meua vida sentimental. M’emparella virtualment amb una xica encantadora com la d’aquest conte  i que a més a més m’acompanya en totes les històries anteriors. (Que la xica en qüestió ni ho sospite ni tinga el mateix interés per mi podeu imaginar quant l’importa a ella).

Ben mirat quan arribe el moment crec que li denegaré la independència a la meua ment…no se que faria jo sense aquestes històries.

3 Respostes to “Coses que passen”

  1. Grans plans…darrera oportunitat a la independència!!

  2. Em cau prou bé la te a ment…

  3. Paquito Says:

    Quan algú vol ser independent realment, al final ho aconsegueix.Ofereix-li un tractat de lliure associació, o si no sempre pots traure els tancs al carrer,però no la deixes anar (perdries molt).El tema de les vinyes no ho descartes, quan torne “l’home que passetja a la gosseta” ho cabdellarem…..

Deixa un comentari

