Sobre controladors aeris, matemàtiques i veritats universals

Aquests dies, entre ressaca i ressaca, m’he ficat a pensar quasi per obligació en el tema dels controladors aeris. I com cadascú pensa el que vol la primera cosa que em va vindre al cap va ser: Aquests tipus en sabran molt de matemàtiques?.
El meu procediment en aquests casos consiteix en anar a GOOGLE i teclejar “Controlador Aeri Matemàtiques”. La majoria de links que apareixen estan relacionats amb el temari que els controladors han de coneixer per tal de passar la seua prova. Primera alegria: una mica de matemàtiques han de conéixer.
L’únic link que em va semblar interessant feia referència a la conferència que va impartir un controlador aeri i doctor en matemàtiques en la universitat de Santiago de Compostel·la.
Vos aconselle llegir-la a tots aquells que haveu passat per una facultat de matemàtiques. Jo ,personalment, m’he sentit molt identificat.
Ací teniu el link: http://www.usc.es/mate50/documentos/PabloFernandezAscariz.pdf
La idea que te la majoria de les persones sobre el que és un controlador aeri és pareix a la d’una persona que, després d’aprovar unes oposicions, treballa no massa dies al mes dins d’una torre de control i cobrant molta pasta.
Ací apareixen dues veritats universals.
Una d’eixes veritats l’estic comprovant personalment des que em dedique a la docència i més encara enguany que sóc funcionari. Tindre un treball ben pagat amb moltes vacances i per a tota la vida, desperta la enveja de la majoria d’aquells que no el tenen.
La segona veritat és que, quan una immensa majoria de gent, per iniciativa pròpia i sense investigar gens, s’ha format una idea sobre qualsevol cosa, eixa majoria de gent sol estar equivocada.
Vos deixe un altre link al bloc d’una controladora aèria per tal de llegir l’altra versió de l’assumpte tot i que aquesta altra versió no dispose dels mitjans de comunicació de masses per tal de donar-se a conèixer.
Link:http://controladoresareosyotrashierbas.blogspot.com/2010/12/ver-si-nos-entendemos.html
Com a darrera reflexió:
Aquest pont no deuria deixar d’anomenar-se pont de la constitució…perquè jo crec que este ha estat el veritable “pont aeri”…☺

3 Respostes to “Sobre controladors aeris, matemàtiques i veritats universals”

  1. borjis minas Says:

    Fa temps, vaig llegir un article, no tan interessant i amb tantes veritats com segurament conta aquest. Personalment continue sense entendre xq els mitjans de comunicació i el govern continuen amb tota la seua bola de merda i barata manipulació. ¿La societat? -SI, la q llig veritats com a punys i passa de tot… opinant respecte el q siga i en benefici propi, sense documentar-se i sense referenciarse a xarxes socials, blocs, microblocs etc… en fi, així va espanya.

    Molt bona entrada Juan. 😉

  2. Home, informar-se és el que toca. Jo estic totalment en desacord amb les mesures militars preses pel Goven, però si els controladors no estan d’acord amb les condicions, al meu parèixer han fet un suicidi. Si fas una vaga, bloqueges igual al país però hi ha una llei que t’empara i els usuaris, els agrade o no, ho han d’entendre. No se, cap de les dos coses em convencen, ni controladors nai govern. Monarquia parlamentària bananera que tenim.

Deixa un comentari

