M’agrada la pluja

M’agrada la pluja i m’és  igual que siga en mig de l’estiu. De fet m’agrada la pluja i l’estiu no.
No estic massa segur de la causa però mai he sentit predilecció per l’estació de les vacances (obligades en el meu cas). A mi la que m’agrada és la primavera. Any rere any és, sense cap dubte, el meu retrobament favorit. Tot i que he de dir, que el meu mes favorit sempre ha estat setembre (una més de les meues contradiccions).

Ara que ho pense…si no m’agrada l’estiu que és quan estic de vacances i m’agrada setembre que és quan torne a treballar….no serà que el que m’agrada és la faena? No ho crec perque tret d’enguany, normalment, la sensació de tornar a començar un curs no em fa especial il·lusió, simplement l’accepte.

D’altra banda i fent referència al títol del post, la pluja sempre m’ha agradat. A més a més m’agrada en totes les seues modalitats : pluja fina, pluja intermitent, pluja constant, temporal, etc.
Si plou estudie més. Si estic treballant mentres fora plou, treballe més a gust. M’agrada conduir mentre està plovent. No ho acabe d’entendre però és com si la pluja provocara sobre la meua ment un efecte tranquil·litzador.

També he d’admetre que la pluja d’estiu m’agrada per altres motius diguem-ne més…egoistes. Els turistes s’han de quedar als seus apartaments (tot i que semble mentida, apretant-se entren tots). La platja es buida i puc mirar per la finestra i recuperar temporalment sensacions de tranquil·litat que em pertanyen per viure on visc i que em furten al llarg de dos mesos consecutius.

La solució parcial a este problema passa per anar a visitar a la família a Casla, un menut poble de la província de Segòvia on els meus oncles tenen, a part de la seua, dos cases rurals que us recomane  visiteu.

En eixe poble hauré de batallar amb un altre problema: la consumició sense repòs d’aliments i de begudes,o com diu mon tio : “Aquí no hay que parar en ningun momento de comer  ni de beber”.
Això i la falta d’activitat esportiva durant aquest estiu està generant-me un altre problema cada vegada més gran al voltant del meu melic, crec que s’anomena panxa i ja voré com la solucione a partir de setembre.

Tal vegada per això no m’agrada l’estiu…està tot ple de problemes!

6 Respostes to “M’agrada la pluja”

  1. Plou poc però però no son Gin Tònics… Ojalá que llueva GT en el campo…

  2. M’agrada la pluja, m’agrada Casla…

  3. Juan, a mi m’encanta la pluja i estos dies més feliç que feliç…No eres l’únic rar que hi ha per estes terres de calor sofocant a l’estiu!

  4. Hola, et convide a els Blogs de la safor. en breu apareixerà l teu blog a la nostra web, t’agrairia si enllaçares també el nostre. Adeu

  5. Coincidisc quasi de ple amb aquest post, l’únic que la plutja al volant no m’agrada ni miqueta, l’experiència em diu, que les rodes patinen i l’ostia està 99% quasi assegurada, al menys jo.

  6. Juan, a la teua edat l’índex analític GM (ganetes de menjar) sol ser bastant elevat durant les quatre estacions; t’ho dic per experiència.

Deixa un comentari

